marți, 8 iunie 2010

Eu prin ochii lumii

Deci, fratilor! E sfarsit de an si restul blablaurilor, asa ca ce idee imi vine?! Imi pun colegele( cateva din ele, nu toate) sa vad ce cred despre mine. Iata ce am aflat in urma amintirii-sondaj:)):
'' Alex, sa stii ca uneori ma enervezi si chiar foarte tare...Am trecut cu vederea si am lasat totul in spate.
TU, nebunule o sa ramai un prieten de treaba; sa nu te schimbi niciodata. Pupici cu lipici:X:X:X.''
'' Buei, baiatule, esti un mare neeeeeeeebbuuunule calle ejti tine-o tot asa!!! poooop''
'' Bebe''( tipa asta nu a avut inspirate:)) )
'' Deci... Pot spune ca uneori esti enervant tare pt mn chiar 'insuportabil'si stii asta destul de bn... Dar pe langa acest defect ai si calitati: esti talentat, inteligent, comic si uneori f de trb. Nu te schimba pt nimeni fiecare in felul lui!!!''
'' Ma cam enervezi mai tot timpul. Ddar am vazut ca poti fi de treaba. Sa ai grija de tine si daca poti sa mai lasi putin nebunia la o parte.''
'' Alex, tu esti ok, dar cateodata exagerezi. Oricum, esti super de treaba si ai stilul tau personal, sa nu t schimbi... pooop->''
'' So, Alex... mah uh esti un kopyl deosebyt...nush dar nu am may intalnyt pe nymeny cu personalytatea ta...esty...dyferyt... pe bune!Da' nu-y un lucru rau... uneory e may byne sa yesy dyn banal sy uh ay facut-o dyn plyn! But uneory ejty cam 'enervant' 9 da' m-am obyshnuyt). Asa ca in mare esty de treaba sy esentyalul e sa nu te schymby yindyferent de ce cred ceylalty despre uh! ramay la fel de crazy sy va fy Ok! by your friend kamytzu! by the way... be you... by the best.... fuck the rest1.HE.''
( Inainte sa incep asta, recunosc ca mi s-a parut cea mai funny:)) )'' Alex, baiat cu breton...
Nu esti deloc monoton
Esti gaga rau
Si ai stilul tau
Sa ajungi ce iti doresti
Ca pe toti ne uimesti.
Sa te duci la Eurovizion
Si sa nu uiti de breton.''
'' Alex, la inceput m-am ingrozit knd am auzit ca voi sta cu tine in banca, dar mi-am dat seama incetul cu incetul ca esti de treaba si m-am imprietent cu tine. Pe curand, Alex!''
'' Cateodata esti de treaba, dar cateodata ma enervezi rau de tot, dar oricum, in vacanta o sa-mi fie dor de tine1 pup pa''
'' Esti un coleg de treaba! vacanta placuta! Pa pupici''
'' AAA... Hello! St. Ligia...sper sa ai o vacanta placuta cu muulte bucurii... Ma bucur ca iti place sa-ti imbogatesti vocabularul citind... Tine-o tot asa. Cy drag, Ligia!(colega tha unica neboona)''
'' esti un coleg de treaba. Vacantza placuta!''9 alta fara inspirat8e:)) )
'' Buna sunt Coca...:x ne cunoastem de la gradinita... esti super de treaba... tine-o tot asa. Pupiki dulkiki:XCoca:x''
'' Alex mi-ai parut un copil ciudat si sincer imi pari si acum, dar cu toate acestea esti o persoana amuzanta, deschisa, optimista si sper sa ramai asa mereu.OK? Te-am puppat BYE Bye. P.s.: sa pastrezi suvita Ok?''
'' Alex, nu credeam niciodata ca poti fi un prieten bun si ca un om poate avea incredere in tine. Tu esti un copil diferit, dar sa stii ca prin asta esti foarte special. O sa iti dau niste sfaturi:
- sa nu te schimbi niciodata si sa ramai la fel;
- sa ai incredere in ceea ce esti.
Te-am poopat.''
'' Alex, sincer la inceput mi s-a parut ca esti cel mai ciudat copil, dar apoi am ineput sa te cunosc mai bine si acum cred ca esti unul dintre cei mai buni colegi. Ma bucur ca te-am intalnit si sper sa ti se implineasca visul tau. Succes, Alex! ( cole ta cu care te certai si te sfatuiai destul de des) BFF''
'' Alex, u stii pentru ca ti-am mai spus ceea ce cred eu despre tine. La inceput am crezut ca nu o sa putem fi prieteni dar nu a fost asa. Pana la urma am ajuns sa fim BFF. Sincer, ma bucur mult pentru tine si iti doresc tot binele din lume. CU mult drag, a ta colega...''
Fratilor, astea au fost cele mai superbe creatii si cuvinte adresate mie ever. Ii vine sa iau pe toate cele ce mi-au scris si sa la strang tare, tare un brate. Miss you guys already...

Un comentariu:

Evelyn spunea...

Aici da limbaj pitzi!!!!

bleah.