sâmbătă, 26 mai 2012

Declaration d'Independence d'Amour


adame, sunt dumnezeul tău,
de aceea:
...
eu pot să te creez, în adâncul retinei mele psihice,
 numai dacă sunt complet extenuat,
numai o singură dată,
cu o secundă înainte de doişpe noaptea,
când, simţindu-te, iubindu-te, trăindu-te ca transă,
pot să-ţi sparg craniul de peşte cu un vârf de săgeată de chihlimbar... eliberându-te,
redându-te ţie din nou şi din nou şi...
...
eu pot să te simt, în pulsaţiile găurilor din inima mea
–4, la număr-,
numai dacă-mi vând toată carnea deodată sau pe bucăţi oricui, la o tarabă mucedă din piaţă,
numai o singură dată,
cu o secundă înainte de doişpe dimineaţa,
când el(trupul), răvăşit de extaz, de pudoare, de feciorie, devine legumă,
redându-te ţie iar şi iar şi iar şi...
...
dar eu nu pot să fac toate acestea, în adevăratele mele adâncuri,
niciodată, nici dacă sunt complet extenuat,
în niciun ciob de moment înainte de nicio oră,
când, preasimţindu-te, preatrăindu-te, preaiubindu-te,
nu te pot naşte, prin convulsii mortale, crăpându-ţi capul de peşte,
redându-te ţie,
căci tu nu trebuie să exişti, iar şi din nou şi iar şi din nou şi....
eşti perfect, deci periculos... ce vrei mai mult să ştii???
...

(trandafirii, şoptind): Adame, dumnezeul tău te iubeşte,
adame, adam al tău te iubeşte....
*adame, ascultă-i, căci eu pe tine te iubesc..*

...ascultă.... ‚where the wild roses grow’, ascultă-i...

Niciun comentariu: