duminică, 25 iulie 2010

Simplu...

Azi, citind unul dintre blogurile de suflet pentru mine, am realizat ca am invatat multe lucruri de la persoana iubita. Am invatat intai ce inseamna sa tii si sa iubesti pe cineva( desi inca mai am mult de invatat), apoi am inteles ca am invatat cum sa apreciez lucrurile marunte si sa apreciez lucrurile in general si ca viata, in tot ceea ce o compune, merita inteleasa si apreciata. In cele din urma, lucrul cel mai drag mie, este ca am invatat sa iubesc ploaia, ca este singurul si cel mai de pret lucru pe care il avem in comun si ca asemeni curgerii ei pe geam, mai sunt inca foarte multe lucruri de inteles, de invatat si de iubit de la ea care vor fi un izvor nesecat.... Pentru asta, iubita mea, te iubesc...
Oh, atatea dde spus si insuficiente cuvinte ca sa o fac:(

4 comentarii:

Evelyn spunea...

What's your problem?:))



In loveeeeeeeee?:O

chromaticdrama spunea...

ce dragut ai zis! :)

A cincea schimbare a faţă spunea...

merci tuturor

Elise spunea...

:-*..ff frumos spus..:-*