miercuri, 14 octombrie 2009

Interpretare

Te-am cautat intre
Sutele de slove ancestrale,
Terorizat fiind de
Puterile lucrativului esec.
Formele transparente ale
Gandurilor fantomatice,
Bantuind pe holurile liliachii ale
Crevaselor solului bogat
Ce tine de cutia mea craniana,
Se iveau ca aburi fierbinti pe ici, pe colo,
Asteptand sa fie capturate
De capcanele mentale.

Ferecat cu spuza melancoliei,
Din El,
O iedera uscata reinvie
Din apele incostientei,
Ce scalda acum brazdele impietrite
Ale incapacitatii mele de a creea,
Pangarind pustiul neted
Al nimicului banalitatii.
Plantula plamadita-n
Chinurile interpretarii,
Isi lasa fructul copt de
Mangaierile incinse ale colajului exprimarii independente,
Pe brizele de prospetime
Ale fluxului constiintei.
Te-am cautat printre
Rapirile originale
Din comorile copertate,
Izvoare de idei,
Lucrate cu firul borangical al
Travestiilor genialitatii.
Te-am gasit sub forma unei idei nestatornice,
Lipsita de trup si suflet,
Implorandu-ma sa te
Slobozesc pe suprafata alba,
Sub bisturiul carbunelui,
Sub tenacitate mainii
Artistice.

Un comentariu:

Evelyn spunea...

Prea curge... incearca sa fracturezi cumva si scapa de versurile inutile...

"capturate de ... capcanele"