marți, 13 octombrie 2009

Savorile greselii

Se vede in praful ce sta pe al tau brat.
Nevolnic el se simte.
Razand,
Vechiul pacat carnal aduce-si-l amintge.
Respins,las' un sarut
Pe al sau latz.
Uraste greseala-şi călită-n disperare;
Aspiră la perfect,
Ştiind că-i un defect.

'Şi fi-va-mi raul frate,
Si sora-mi fie moartea,
Strivi-voi viitoru-mi
Uitandu-mi libertatea.

Caci lua-ma-vei departe,
Lega-ma-vei de cozile cometelor,
Masca-ma-vei cu vestmintele astrelor,
Lasându-ma-n exil
Pe steaua de vinil.

Iar plastic ma va cuprinde,
Topit de-ale Heliosului
Frunze rosii mocninde.
Picuri de apa ingheţaţi-mi vor taia carnalitatea
Pamantu-mi va penetra virginitatea.

Iar la sfarsit,
Cripticul din care ma-nfrupt,
Arunca-ma--va Dedesubt.

Nu-mi pasa,nu ma doare,
Nu vreau sa ma gandesc.
Nu am de ce sa ma feresc.

Unitu-ne-am de buna-voie.
Pielea-ti pe pielea-mi am simtit-o.
Pasiune-am rascolit-o.
Lungile-ti unghii bratele-mi au zgariat
Cand largile-mi palme sexual te-au 'molestat'.
Miscari zbuciumate,
Sarutari neterminate.

Tigara-mi am aprins-o;
Hapsâna,-ai luat-o
Si ai tras un fum.
Apoi mi-ai zis:' Te las,scrum bun!'.
Jacheta-ti ai lasat.
Ranit,-am inspirat
Otrava-mi patrunsa-n sufletu-ti curat.

Nu-mi pasa,nu ma doare,
Nu vreau sa ma gandesc.
Nu am de ce sa ma feresc.
Oare...?

Niciun comentariu: