duminică, 23 mai 2010

DECI(dictionar explicativ al cuvintelor inventate si alte sintagme sau Debitari ):))

din moment ce Entitatea mi-a dat multe chestii si daruri si haruri si bla bla,,am zis ca sa profit de talentul meu de scriitor si sa imi autoconsemnez erorile gramaticale; si nu numai pe ale mele. Deci si pe scurt, inventez cuvinte. Sa incepem distractia(care va continua de aici inainte):

genil=adj variabil.1persoana foarte talentata intr-ale literaturii si artei.2 persoana care e jalnica si de tot rahatul intr-ale domeniilor mai sus mentionate;idee subliniata de obicei prin faimoasele ghilimele:)

a filtra cafea=loc. verbala intr. 1 a flirta cu cineva exacerbat si fara existenta unor limite sau a bunului-simt.

2 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

dragoste la prima vedere- locutiune substantivala, in libera traducere: un mare cacat! Continua-ti dicationarul, ca e faina ideea. Succes in continuare la... orice!

A cincea schimbare a faţă spunea...

mersi frumos!!!