vineri, 21 mai 2010

In vizita prin lume





Azi a fost marfa. Nu m-am mai distrat atat de bine de la...ultima mea vizita in scopuri competitive la Horezu. Nu numai ca am reintalnit ceva prieteni vechi(scuze ca nu mi-am amintit de voi,guys, Entitatea nu Mi-a dat si mie memorie de lunga durata:)) )dar am mai si cunoscut cate o persoana noua(Andy,tu esti:) ).
E greu sa stii ca ai prieteni adevarati la doua ore de mers cu masina de tine. atat de aproape si totusi atat de departe(Cacat,ce cliseu!).
Ok,revenons a nos mouttons! Deci, pe la Horezu la Revendicat de premii:D si friends=)). A fost fain mai,in sfarsit ceva mai multi gaga's little monsters!:) Am mers,mi-am revendicat drepturile si ohlalaa!, m-am laudat cu scriitura mea. OK totul per total!!!:)) Si am mai crescut cu un an psihologic:d Ura pt mine!!!! Merit felicitari si aplauze din partea demonilor responsabili cu creativitatea mea(multumesc, dragii mei) din mintea mea=)). Iata-ma pe mine in diverse posturi,mai ales sorbind cuvintele altora?! greu de crezut,dar da! Eu sunt ala... Enjoy...:

Un comentariu:

Andi spunea...

merci merci!!