luni, 27 septembrie 2010

Viata de blogger betiv si prost

( Prin acest articol ma inscriu la concursul ''Aventuri la gazduit'')
Deci era duminica dimineata. Tocmai ajunsesem de la discoteca si, dupa ce ca trasesem cateva linii bune pe nas:)) si bausem mai rau ca o baba betiva de 80 de ani, ma izbeste stralucita idee de a povesti cum a fost in seara respectiva la circoteca celui mai avid urmaritor al meu...( Inca pastram legatura, desi dupa ceea ce a patit in seara aia, nu cred ca ar mai vrea sa imi scrie... vreodata:)) ).\
Deci, imqaginati-va un bou beat mort incercand sa scrie. Eu abia daca vedeam tastele bine, daramite sa mai si scriu coerent... Incep cu titlul: '' O experienta 'neprihanita' confesata lui E.''. Oricat ma chinuiam sa scriu si sa fiu coerent, singurul lucru la care ma puteam gandi era sa injur pe cineva:)). Asa ca acolo unde trebuia sa scriu '' bataie intre baieti'' scriam '' batea-ti-ar ma-ta cuie in cosciug'', unde trebuia sa fie o chestie de genul 'Amabili tipii sa se bata ca tampitii!'' am scris, Ardea-ti-ar un grup de pedofili un viol!'', speriindu-mi bietul cititor, dar mai ales enervandu-l.... Desigur, reactia normala a acestuia a fost sa imi trimita un comentariu de tip pamflet si sa ma injure ca '' la mama acasa''.
Problema e ca tipul, nu ma intrebati cum, facuse rost de numarul meu si ca a avut bunul simt sa ma sune cu numar privat si sa imi promita bataia vietii mele si sa imi incarce frigiderul cu bunatati... Cum era si normal, omul cand e beat, e prost, asa ca am inceput si eu cu injuraturi si amenintari( pe langa cele mentionate in post).... Toata distractia a durat circa doua ore, cand in sfarsit mi s-a luat de dat din gura si din taste aiurea si m-am bagat la somn.
Trezindu-ma in jur de ora... habar n-am cat era ceasul.... am reintrat pe blog, vazandu-mi masterpiece-ul si dandu-mi seama ca o facusem de oaie intr-un mare stil. Am zis ca :' Ok, tipul nu stie orasul si nici adresa unde stau!'', insa uitasem ca eu imi completasem in mod corect si tocilaresc intregul profil de pe blog.
Ies la cumparaturi sa imi fac provizii cand, la nici cinci metri de mine, amicul meu si cu o gasca de matahale de la dragon star( atunci intelesesem ca tipul era uns cu toate alifiile si ca intr-adevar dadusem de dracu'). Fratilor, o fi fuga sanatoasa, dar sa o ia dracu ca nu e asa, mai ales cand te impiedici si zaci, iar din urma te-au prins animalele, munti de oameni mai bine zis, si te caftesc de te baga in spital pentru doua saptamani.
Ok, trece fulger perioada de spitalizare si revin in apartamentul meu. Pimul lucru a fost sa imi deschid blogul si sa il sterg si deci si postul buclucas, luandu-mi apoi circa doua luni ca sa il lamuresc pe bietul om injuriat fara nici un motiv ca fusesem beat si ca nu stiam ce fac.
Acum, trecand in revista si rezumand totul la cateva cuvinte va zic: niciodata sa nu deschideti si sa va apucati de gazduire web( http://tlh.ro) daca sunteti un betiv ordinar si prost in momentele de euforie absoluta, caci s-ar putea sa va parliti curul bine de tot( iar asta nu virtual, ci in timp real).

Niciun comentariu: