luni, 5 decembrie 2011

Despre pesti si oameni la vertical



Probabil...
ruginesc... (câte) puţin...
stând pe băncile corozive

-nebun în lumea mea lipsită de rubine-

aş putea merge să culeg un ‚orice’ pentru noi
din parcul ce arde nestăvilit
pietre de ‚Nu te voi uita niciodată!’ promise...

... funerare, în fond...

dar ar trebui parcurse cârciuri de ştreanguri/străzi
efort ce nu-l pot face -mi-e frică!-
mi le pun colier aşa cum
din oasele şi solzii mei ţi-aş face cămăşi de forţă scurte
şi mi-aş arde pastilele cu efect placebo
prin cârciumi fără degetele tale opozabile

(oare???)
tot singur să fiu(?) cât aş mânca
bacteria violet
cu termometrul la 37˚ Celsius....
atât am întârziat spre gara Căii Lacteeice
mă aflu în lactaţie inutil … nimeni nu bea lapte cernut de-o inimă făcută sită…

Silogisme improbabile inutile din moment ce tu…

…nu exişti…

Niciun comentariu: