luni, 27 iulie 2009

Fantezie

Zi...Un mar batran,purtandu-si povara hranitoare clipa de clipa.Stau cocotat in el,zgaindu-ma la cristalinul ceresc.3 luni,apoi fructele-i de un rosu satanic vor hrani pantecele hamesite ale celor ce trec pe langa el.Prin desisul de un verde odihnitor,pe fata-mi si asa arsa de soare curg incet,molcom,razele racoritoare ale Soarelui.Dar nu reusesc decat sa-mi faca trupul sa arda incet,dar sigur,ca atunci cand o febra de proportii te arunca in nebunie absoluta...Un vant placut si pasnic voreste pamantului prin stomatele frunzelor copacilor.Ma concentrez.Aproape ca inteleg,dar brusc senzatia mi-e alungata de micro-universul meu,in care miliarde de alter egouri işi fac de cap,incearca sa evadeze...Societatea le inabusa,conformandu-le regulilor izvorate din prejudecati inutile.Dar nicio lege nu-ti poate lua Imaginatia...da!Imaginatia... Asa ca incerc sa scap normele chinuitoare ale spiritului meu atat de 'libertin',de tulburat si de nestatornic.Visez la ziua cand lumea va renunta la ideile fixe si la principiile conformiste,la ziua cand vei putea fi asa cum vrei sa fii,fara ca lumea sa te huleasca sau sa arate cu 'degetul ei justitiar'.Dar poate ca totul e efectiv pur si simplu imposibil.13 minute. . .de atata timp stau in marul batran,atarnand ca o greutatae in plus.Ma intreb,oare chiar asa o sa fie mereu?O sa fim considerati Groapa de Gunoi a Universului?Hm...stau in mar si am senzatia ca zbor.Dar nu stiu cum e sa zbori.Incerc sa-mi fac aluzii,sa mimez zborul,asa cum o traseista mimeaza prea dulcele orgasm.Intins...Pomul se misca!Intr-adevar se misca!Nu!Fantezia mea o ia din loc din nou!Ciudat!Am crezut ca zbor pe apa crhstalina a cerului atat de infinit!Ca de obicei,obsesia mea pentru muzica e generata de microbul ei.Daca as putea ,nu numai ca as iubi muzica,dar as face dragoste cu ea.Ah!Doamne!Da-mi o sansa de a fi altfel!Dar acum realizez ca sunt cu adevarat special.Numah gandindu-ma la romanul meu,imi dau seama de asta.Un roman scurt.Androgin.Enigmatic.Nonconformist.Scandalos.Dar in fond, Romanul meu.Ma gandesc sa-mi pun ideile din maruntul meu blog in el.Sa fac personajul sa gandeasca la fel.O idee cu o continuitate infinita.Zborul se termina,iar eu revin in haosul real al existentei umane.Iubesc putinele clipe de letargie pe care mi le acord.Zi senina,furtunoasa,salbatica,domestica de vara...O ADOR!

Niciun comentariu: