vineri, 31 iulie 2009

Depravare...

Chioscuri.My Place.Tigani ce umbla dupa gainarii.Mirosuri intepatoare venite de cine stie unde...Preturi mari.Turisti straini veniti parca de pe alta planeta,disperati sa scoata din gura 'manelistilor' ce put de lipsa acuta,crasa de incultura cateva vorbulite :'Unde e toaleta?
Unde e bancomatul? Cat mai e pana la Bran?'.Eu printre atatea lucruri dezgustatoare.Gara.Asta e locul cel mai oribil.Sau poate mai degraba asta e imaginea creata de mintea haotic rasturnata a unui copil devenit adult mult prea devreme.Si cu toate ca e locul celor mai dubioase lucruri,a celor mai ciudate invarteli ma simt cumva legat de locul asta, ce mi-a provocat atatea amintiri crude.Daca as putea,probabil ca as darama cu un singur gand capcaunul de piatra numit gara.Si apoi as crea Parcul Creatiilor Contemporane.Ar fi locul tuturor petrecerilor si demonstratiilor de creatie de orice fel a tuturor creatorilor de literatura,versuri,muzica etc.Insa cumva,gara si-a creat o legatura puternica cu mine.O...o...imi place.Poate pentru ca e in orasul meu natal.Poate pentru ca am facut atatea popasuri si treceri prin ea incat e tot ce-mi ramane necesar pentru a o placea.Drumuri.Drumuri facute in atata amar de timp si tot nu am reusit sa deslusesc in intregime fiecare parte,fiecare birt ascuns,fiecare tot marunt din ea.Dorinte.Aspiratii.Sperante.Intr-o zi atatea chestiuni o sa ma devoreze. Incet si sigur.Si iarasi apare intrebarea 'Ce Vreau?'!Sper ca intr-o zi voi uita de gara .De paznicul asta distrugator de suflete al meu.De obiectul urias,numit si 'punctul de intalnire al aleilor nelinistii si anxietatii'.Cand scriu ma simt ca si (oare?)Dumnezeu cand a creat lumea.Eu decid ce e bun si ce nu ar trebui sa existe.Putere....

Niciun comentariu: