miercuri, 14 aprilie 2010

acid acetic

verde...galben...toate culorile exprima depravare. cerul nu e altceva decat panoul solar transparent al planetei....ceeea ce intra nu are cum sa iasa. noaptea,cand nu functioneaza si nu se prajeste la soare,poti vedea ce de fapt acolo....nimic,adica. si noi ne chinuim sa vedem ca nu exista nimic.de fapt. sau poate...
stenografiez in propriile-mi tesuturi inacrite de ciuma un cuvant intr-o gangureala de copii mici...imi consemnez sentinta finala si reusesc sa ma programez la sanatoriul ruletelor rusesti.off,daca as putea,mi-as smulge degetele si le-as inlocui cu tastele de la computer ca sa pot scrie mereu.apoi,mi-as agata cu multa gingasie,in timp ce urlu surescitat si extaziat de fericire,ochii caprui si i-as inlocui cu mucegaitul ecran al ochilor unui Adonis, ce contine plasma din gatul unui vampir...corneea ar deveni astfel ecran si as putea vedea ce nu exista in forma lui cea mai pura. encefalul l-as inlocui cu un procesor motric,de cel mult 0,000777111 GHz,in timp ce creierul ar fi inlocuit de cartea suprema.trupul l-as desface in milimicronice piese ale unui puzzle infinit si le-as topi alaturi de ceea ce se numeste societate intr-o suspensie de gaze toxice...compozitia obtinuta s-ar odihni sub noul meu ecran cateva secole si in cele din urma mi s-ar alatura ca sursa neconventionala de energie.
in jurul meu,mici elemente pestilente ,imbibate in solutie de eter si metanol, ar construi o fortareata vie,care sa ma omoare la primul semn de sensibilitate umana. apoi, as deveni din nou un organism cibernetic,inchis intr-u turn de control si obligat sa imi ispasesc pedeapsa auto-impusa,cand ganduri temerar-vindicative s-ar avanta in mine si s-ar juca libertin cu tartele cu fructe pe care eu le numesc 'aparate organice pentru intretinut raporturi sexuale'.
iar ca finala metoda de a scapa de ceea ce imi impun,as pune o suta de harpii,cu sange de rasina,sa ma lege in lanturi si sa ma improste cu regurgitari de intelepciune...

Niciun comentariu: